tisdag 30 oktober 2007

Olet kaunis niin kuin aina

Andra dagen i Mediacity avklarad utan större problem! (Inga som jag vet om iallafall.) Har även besökt tandläkarstolen idag och genomlidit borrning och lappning av en tand. Min vänstra sida av käken och munnen var bedövad i många timmar, och fortfarande, snart 8 timmar senare, tar det ont om jag gapar lite för stort. Har dock lyckats klämma i mig lite wok ändå, fast Fröken Tandläkare var noga med att poängtera att jag inte skulle äta förrän bedövningen släppt! Om så vore fallet hade jag nog svultit ihjäl redan. Stora flickor som jag behöver mat i alla lägen och situationer.
Dagens goda gärning är också uträttad. Öppnade dörren för ett äldre par med gåvagn (eller vad det nu heter?) vid en butik på Strandgatan. Speciellt gubben, som hade en guldtand, blev väldigt lycklig och kunde inte tro att en av dagens omöjliga ungdom faktiskt kunde vara så snäll. Klapp, klapp på duktig jag!
I helgen blir det Helsingfors och KENT-konsert och jag är fruktansvärt glad och ser väldigt mycket fram emot det! Jag ska få se Kent LIVE! Vilken dröm! Jag kanske ska nypa mig i armen? Åh, det ÄR sant! Hallelujah moment! Haha.
Nu ska jag fortsätta försöka slå personliga rekord på Betapet. Jag har blivit beroende av spelet fast jag för några månader sedan själv inte kunde förstå hur folk orkade spela det. Men, är man en gång fast i Betapet-träsket så är man!

Inga kommentarer: