fredag 12 oktober 2007

I’m still standing here

Vaknade upp i morse och visste att dagen var förstörd. För det första; det hade snöat. För det andra hade jag ont i halsen, hosta, huvudvärk och sjukt i knäet. Jättekul! Så jag stannade hemma istället för att åka till skolan och få något gjort. Jag skjöt upp alla ogjorda uppgifter ännu längre. Bravo.
Nu har jag duschat och klätt på mig, och ska bryta dagens Betapet-mönster genom att cykla iväg till Fia och vara social resten av kvällen. Och så kommer det ju ännu en fredagsfinal av Idol. Höstlovet är iallafall här nu och det är ju inte något att klaga över. Vad skönt det ska bli att få sova länge på mornarna! Och stanna uppe sent på kvällen! Hoppas bara att snön håller sig borta ett tag till. (Den snö som kom idag är redan bortsmulten.) Hoppas alla får en trevlig kväll och helg!
There’s a message in the wires
And I’m sending you a signal tonight
You don’t know how desperate I’ve become
And it looks like I’m losing this fight
But it’s my heart that’s breaking
Down this long dusty road of mine 

Inga kommentarer: