fredag 5 oktober 2007

Skvallerbytta bing bong!

Aah, tittar på Idol, äter kycklingsallad och dricker mjölk. Inte alltför fy skam det inte! Fast jag hade ju gärna haft sällskap. Nåväl, man kan inte få allt man önskar sig!
Har jobbat från klockan tre till klockan nio idag. Det var kul på jobbet, men vad trött man blev på slutet. De stunder när det var lite mindre folk i butiken satt jag och Mia och skvallrade och pratade om dittan och dattan. Och bråkade om vem som först skulle gå tillbaka till kassan. Tänk om chefen hade hört vilka entusiastiska och ivriga arbetstagare han har anställt! Jag stannade hemma från skolan idag, för jag mådde inte alls bra när jag vaknade. Illamående, som senare på dagen förvandlades till huvudvärk och ont i halsen. Jag tror jag är förkyld... Jag fick iallafall hela fem sidor text på kortfilmsmanuset! Det tänker jag avsluta på söndag. Före det hinner jag inte. Jobb imorgon igen, och efter det cyklar jag iväg till stallet på knytkalas! Vilken jobbig och ensam kväll. Nu när maten tog slut är jag inte lika glad och positiv längre. Jag har tråkigt! Och jag är ensam! Jag saknar något.

Inga kommentarer: