torsdag 4 oktober 2007

Dimma

Idag är mitt humör på en ganska hög nivå, och det är jag lättad över! Tänk om allt hade blivit en total flopp och katastrof? Vad besviken jag skulle ha varit idag isåfall. Men, nu är det ju inte så och jag är glad. Får se hur detta utvecklas i framtiden sedan. Positivt, hoppas jag ju förstås. Fast jag vågor nog inte hoppas för mycket heller, tänk om allting skiter sig... Jag hade planerat att skriva på filmmanuset idag, men jag sov för länge för att orka börja på med det. Jag ska ju till stallet om en timme, på så kort tid skriver ingen manus! Och efter stallet ska jag åka buss in till stan och lära mig mera om bilar och trafik. Och efter det lär jag knappast orka något alls. Kenneth fyller 24 år idag, gratulerar! För övrigt är det inte en så speciell dag, förutom att jag då är ledig från skolan. Det är dimmigt och kallt ute idag, tror jag ska ta på mig vinterjackan till stallet. Eller nej. Det kan man ju inte göra redan i oktober. Hemska tanke! Vintern får nog hålla sig borta ett bra tag till, tycker jag. Sommaren borde komma tillbaka istället.

Inga kommentarer: