onsdag 9 april 2008

Internetlös

Idag är en mycket dålig dag. Snö och is i april, skit vitsord i provet i avtalsrätt, ofärdig skriftlig del, fisk till lunch, mens och ett modem hemma som vägrar fungera. Det enda positiva med dagen var att herr Bäckman på VBL ringde och undrade om jag kunde jobba nästa lördag. Ja tack!
För övrigt är jag fortfarande förbannad, men det hjälper mig att komma över honom lättare och snabbare. Det har faktiskt gått över förväntan med den saken.
Håller som bäst på att filma en kortfilm som vi har till uppgift att göra i skolan. Filmade både måndag och tisdag och nu ikväll ska vi filma på olika ställen i stan och därefter är den biten avklarad. Det har varit riktigt roligt hittills! Jag fungerar som stillbildsfotograf och chaufför. Lattjo.
Jag orkar inte med någonting längre. Det finns ingen motivation eller ork alls. Bara jag slipper ur denhär skolan så hoppas och tror jag att allt ordnar upp sig. Annars vet jag inte vad jag gör.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ingen sku veta att de e du som har komi me den smarta kommentaren om int du sko ha lagt spår efter dej ;)

Anonym sa...

Haha, jag har minsann också blivit uppringd av VBL angående jobb idag. :)