måndag 17 mars 2008

This town is colder now

Jag vaknade så sent som 13:30 idag och med en slö början kan resten av dagen inte bli annat än lika slö. Trots det har dagen inte varit alltför onödig, för jag har fått otroligt många nya och fantastiska musiktips! One Republic, Damien Rice, Timo Räisänen, Jack Johnson och många fler som jag inte kan förstå att jag har missat tidigare. Nu har jag massvis med underbar musik jag borde lyssna igenom, så någon dålig dag är det inte. Stallet ska jag också hinna med att besöka, och ta med mig älsklingspållen på en lika lugn och skön ridtur som igår. Sådant är bra för både kropp och själ!
På onsdagen skriver jag finska och med det är sedan studentskrivningarna totalt över finito finished för min del! Då är det slutarbetet och ogjorda kurser i VYI som jag ska sitta och ha ångest över istället. Varför lär jag mig aldrig att göra saker i tid?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så när får vi se dig på last.fm eller iLike? :)

minimalin sa...

Jaaduuu, dit ha ja int hitta ännu, o har inga planer på de heller! :D

Sofia sa...

Usch, Damien Rice.. Vet int hu läng ja fösöka böri tyck om han men int blev e ti nå. Urkaburkmusik! (Å ta å hitt ti last.fm nu bara, he e prima ställ!)