torsdag 20 mars 2008

Let's show them it's for real

Jag har gått upp 2 kg!! Och nej, det är ingen katastrof, tvärtom! Har länge konstaterat att vågen inte borde visa under 60 kg med mig på, det är inte bra, så när den nu stod på 62,2 kg tog jag ett litet glädjeskutt. Måste bero på all glass och allt godis jag ätit den senaste tiden. Idag åt jag min 4:e glass på tre dagar, mums sa Malin.
Studentskrivningarna är över! Äntligen! Nu är det bara att vänta på resultat och hoppas att det räcker till för att få bära mössan på vårens examen. Om jag bara tar mig igenom alla kurser i VYI först, vill säga. Försökte frustrerat få minutvisaren, på klockan som Ulf tvingade oss att göra i Flash idag, att snurra runt i 360 grader och efter mycket slit gick det. Hur jag ska klara av ett förstoringsglas och röntgen och bildspel i samma program är ett mysterium som förblir olöst.
Vad ska jag hitta på ikväll? Jag har ett par filmer på datorn som jag kanske borde se, men att göra det utan sällskap är tråkigt. Babel och This Is England, någon som vill joina mig och kika på någon av dem? Inte? Nähä.

3 kommentarer:

Sofia sa...

Sko du ha sagt tidigare sko ja ha komi å kocka Babel. This is England ha ja rej skåda.

mikki sa...

Babel e bra!

Anonym sa...

o va sot du e pa den har bilden Malin!!!

(casse)

xxx