torsdag 22 november 2007

Please, don't stop the music

Jag har lite krapula idag. Inte sådär så att jag spyr, men det är lite äckligt iallafall. Det blev krog igår tillsammans med Fia, Anna & Jenni. Efter lite mat och ett par cider vid Amarillo drog vi vidare till Fontana där SYH människor sprang runt i halare och tomteluva (de hade haft sitz). Det var väl inte världens drag precis, men skoj var det iallafall! JAG FYLLDE 18 ÅR I MÅNDAGS! Någon som har missat det? Fick en extern blixt (Nikon SB-600) till kameran, ett plastpärlarmband av lillebror (självklart finast av allt!), 6 st koppar, 400€, en brännvinsflaska, hörlurar och trosor. Nice. Så igår blev det laglig premiär på krogen och på lördag blir det krog igen! Everybody dance now! Jag & Anna ska pysa iväg till KnowHow-mässan idag, men jag tror att Anna sover väldigt djupt för hon svarar inte i telefon. WAKE UP! Jag vill ju iväg. Tog ledigt från praktiken idag, pga av mässan. Skönt med sovmorgon! Sådär annars trivs jag jättebra på Vasabladet, verkligen! Bara en massa fotografering och redigering av bilderna hela tiden, så skulle jag gärna kunna jobba i framtiden också. Att vara journalist/pressfotograf är ju ett otroligt givande arbete, och man lär ju sig något nytt och träffar intressanta människor varje dag. Lovely. Nu ska jag tvinga i mig lite frukost och sen ska jag klä på mig och hoppas att Anna vaknar. Auf wiedersehen!

2 kommentarer:

Anna sa...

fniss.. NU e jag vaken iaf! :D

0008 sa...

Jag hade faktiskt missat det, men jag är ju inte sämre än jag kan säga stort GRATTIS i efterskott :):)!