söndag 11 november 2007

Svara rakt från hjärtat nu

Imorgon bitti börjar vår praktikperiod. Ett skönt avbrott från de vanliga, trista skoldagarna. Jag ska praktisera vid Vasabladet på fotoredaktionen och det kommer nog bli väldigt intressant och lärorikt, misstänker jag! På tal om foto, jag vill ha tillbaka min Nikon D50 nu omedelbums. Ungefär en vecka trodde de att reparationen skulle ta, så jag borde, med lite tur, få hem den igen denhär veckan. Håll tummarna för det! Vad livet ska vara komplicerat ibland. Man måste fatta olika beslut som man senare kanske inte längre är så säker på att var det rätta, man måste säga ifrån ibland och lita på sitt hjärta och man måste bli sårad för att kunna ta vara på de lyckliga stunderna och uppskatta allt vackert i livet. Just nu vet jag inte alls vad jag vill, men det får ta den tid det krävs att klura ut det. Varför ha så bråttom? Lyssnar på Kent. En ensam, tråkig söndagskväll. Generation Ex. Columbus. Har nyss kommit fram till att deras nya skiva är riktigt bra! Synd att jag inte lyssnat så mycket på den innan konserten bara. Shit happens.

Inga kommentarer: