söndag 9 december 2007

Jag vet att jag kommer falla

Länge sen jag sist skrev ett inlägg, så nu tänkte jag försöka knåpa ihop ett. Det blir premiär också, första inlägget jag skriver på min alldeles egna, nya, fina MacBook! Eller ja, den är inte betald ännu, för någon räkning har jag inte sett röken av och jag fick den levererad direkt hem. De kanske inte vill ha betalt? Inga problem för mig isåfall! Hihi.
Nu är det bara två veckor kvar av praktiken på Vasabladet, vilket är lite synd, för jag trivs verkligen med detdär yrket och dendär arbetsplatsen. Med lite tur kanske jag kan få jobb där senare? Alltid bra att ha en fot in i branschen! Hade dock gömt att meddela VBL om att jag kommer senare i morgon, för först ska jag leka lite på halkbanan. Vill ju få detdär körkortet någon gång också, nu när jag redan har en bil! Min fina Opel Astra. Min pärla. Hahahaa. Funny, isn't it?
Har kikat på film med syrran idag, The Holiday, med bl.a. Cameron Diaz och Jude Law i rollerna. Och n har jag återigen drabbats av Jude Law-hysteri! En sån man skulle man ha; Jude's utseende och, hans roll i filmen, Graham's personlighet. Oh my, vilken underbar kombination.
Tack för mig! Sov söta drömmar (om typ Jude Law eller kattungar), för det tänker jag göra.

Inga kommentarer: