onsdag 29 augusti 2007

You never know

Trött. Så otroligt trött. Vet inte hur jag kan vara såhär trött, jag gick ju till sängs redan klockan 22 igår kväll? Jag vill bara hem. Hem och sova. Huvudvärk har jag också. Det blev ändrade planer vad gäller ridningen igår, för Fanny kunde inte komma pga för mycket läxor. Så jag och Rosanna red iväg till stubbåkrarna bara vi två, och hästarna då såklart. Det regnade och marken var väldigt tung, så vi vågade inte riktigt dra iväg i galopprace, men vi travade iallafall tills Lasime började flåsa som en tok. Kessu har bättre kondis! Hoppas det slutar regna snart så det får torka upp litegrann. Just det, före vi red iväg så fick jag Kessus hov i pannan, när jag petade på ett insektsbett, eller vad det nu var, under hans mage, och han plötsligt fick för sig att sparka bort någon mygga som tydligen irriterade. Och räffade mitt huvud istället. Så nu har jag en fin bula i pannan! Det tog rätt ont och snvindlade lite i huvudet ett tag, men blev ganska snabbt bättre. Fast i fortsättningen tänker jag nog kolla efter var han har sina hovar lite bättre... Jag beställde objektivet igår också! Ett Tamron AF SP 90/2,8 Di Macro 1:1, så nu hoppas jag att det kommer till Vasa snabbt så jag får hämta ut det. Förhoppningsvis redan på fredag. För jag orkar inte vänta.

1 kommentar:

Anna sa...

Inte vara trött Malin! ;)