onsdag 5 september 2007

When you love someone but it goes to waste

Mitt fjärde blogginlägg. Ever. Trodde nog inte att jag nånsin skulle orka skriva ett till igen! But here it comes! Sitter, som vanligt, i skolan och försöker att lyssna på åtminstone hälften av allt det läraren pratar om. Jag misstänker att jag inte riktigt lyckas. I fredags fick jag mitt macro-objektiv! Jag är nog rätt nöjd hittills, men jag är lite besviken över att sommaren är över. För det betyder å sin tur att allt fint att fota också har försvunnit. Dags att börja leta nya intressanta motiv! Måste även finna lite mera motivation. Var hittar man allt sånt? Fick rycka in och jobba två timmar extra igår kväll, efter bilskolan. De hade visst lite kris på arbetskraft, igen! Det var nog en jävla tur att jag fick jobb där. Lucky me. Min fina lilla vän Sofie fyller 18 år idag! GRATTIS! Jag ska komma och fira dej ikväll, vare sig du vill det eller inte, sådetså. And that's it for today.

Inga kommentarer: