söndag 13 januari 2008

Sooner or later it's over

Det blev en riktigt trevlig kväll på Amarillo igår ändå, tillsammans med Anna, Magnus och Stefan. Jag åt en chicken sallad, precis som jag alltid brukar göra. När valomerkki kom packade vi ihop och var man for hem till sitt! I morse klockan nio kom Sia körandes till mig, och så brummade vi sedan vidare till Kvevlax där vi hämtade upp Anso och så begav vi oss på en road-trip till natursköna hästparadiset Esse för att hälsa på våra kompisar från Bilddagboken! Anna, Emma, Malin och Catzen plus alla deras hästar fick besök av oss, vilket var riktigt trevligt. Innan vi sedan for hem igen åt vi kebab vid Korv-Görans. Mums. En trevlig dag har det varit! En mindre trevlig kväll dock. Min blogg ser konstig ut, men jag orkar inte bry mig just nu.

Inga kommentarer: