torsdag 10 januari 2008

Another day to sing

När jag för en gångs skull bemödade mig att logga in, så blir jag väl tvungen att skriva ett inlägg också, även om jag (som vanligt) inte har någon motivation till det.
Det nya årtalet kallas tvåtusenåtta och jag må då verkligen säga att invigningen av det knappast kunde ha varit så mycket bättre! Underbart sällskap, god dricka och bra musik! Resten av det positiva ska jag nog inte nämna, det är alldeles för intimt för de flesta.
Så vad är mina förväntningar inför detta år? Jag hoppas på att hitta min drömprins. Iallafall en tillfällig sådan. Tjäna mycket pengar ska jag, resa mycket (helst en snabbis till England också, förutom Kina och Cypern), äta mycket (här kommer ett till "som vanligt" inom parentes), träffa nya intressanta människor och umgås mycket med mina nuvarande vänner! Nyårslöften har jag dock inte avgett. Att lova att jag ska sluta bita på naglarna är att utmana ödet, det lär inte gå detta år heller, misstänker jag. Och att som Anna lova att börja äta nyttigt och motionera mera är inte heller något jag tänker satsa på. För precis som för henne så är en sådan sak dömd att misslyckas! Bäst att bara ta en dag i taget och se vart världen bär en.
Efter denna vecka lär jag vara fullständigt utpumpad, så mycket jobb som jag har! Jobba varje dag efter skolan förutom tisdag och söndag. Tufft, men ett pyttepyttelitet steg närmare miljonerna! Lördagskvällen skulle jag gärna hitta på något roligt, typ krog, men med tanke på att jag, Sia och Anso troligen ska köra iväg till Esse på söndagsmorgonen tror jag inte att det är en vidare fiffig idé. Tyvärr.
Det var allt (och det blev ju en hel del!) jag hade att komma med ikväll. Tack och godnatt!

2 kommentarer:

Iréne sa...

"Jag hoppas på att hitta min drömprins. Iallafall en tillfällig sådan"
Va bra de lät :D

Anna sa...

"För precis som för henne så är en sådan sak dömd att misslyckas!"

fuck off :D